~ Always Keep The FAITH ~

martes, 23 de febrero de 2010

Kang Ta Mensaje a sus fans despues de su salida del Ejercito


Kangta, lead vocalist of old-school boy band H.O.T, was discharged from the army on the 19th, but is already diving head-first back into work.

The 30-year-old singer/composer/actor has attended several fan meetings in Korea during this week alone. Additionally, his official website (www.kangta.smtown.com) was updated with pictures from a photoshoot and a personal voice message for the many fans who awaited his return.

[From. KANGTA] It’s been a while. (Voice message)

[ To. Partner ]

Hello~
It’s been a while since I greeted you.
This is Kangta.

I have always referred to everyone as my partner,
but I don’t know if all of you have been doing well.

Having been separated from everyone for 2 years, I am finally meeting you again through this voice message, but
I feel awkward right now, more so than in the past.
Throughout the 2 years in the army, I was always thankful and very happy
for being able to receive the warm love from all of my partners.

In the future, I will try to spend more time at close proximity with everyone.

It was Lunar New Year a few days ago~
I wish everyone a happy new year in 2010,
I, the retired solider Kangta, will return with good music and good image for everyone.

Thank you everyone, I love you.

Take care~^^

Traduccion:

Kangta, vocalista de la banda Hot, fue dado de baja del ejército el 19 de febrero, y ya está de nuevo a la cabeza en el trabajo.

El cantante / compositor / actor ha participado en varias reuniones de fans en Corea durante esta semana solamente. Además, su página web oficial (www.kangta.smtown.com) se ha actualizado con fotos de una sesión de fotos y un mensaje de voz personal para los muchos aficionados que esperaban su regreso.


Hola ~
Ha sido un tiempo desde que nos habiamos saludado.
Soy Kang Ta

Siempre me he referido a cada una de ustedes como mi pareja,
pero yo no sé si todos ustedes han estado haciendo bien.

Después de haber sido separado de todo el mundo por 2 años, me encuentro de nuevo, finalmente a través de este mensaje de voz.
Me siento incómodo ahora, más que en el pasado.
A lo largo de los 2 años en el ejército, siempre he sido agradecido y muy feliz
por haber poder recibir el cálido amor de todos mis compañeros.

En el futuro, voy a tratar de pasar más tiempo en proximidad cercana con todos.

Era el Año Nuevo Lunar hace unos días ~
Les deseo a todos un feliz año nuevo en este 2010,
Yo, el soldado Kangta me retiro pero volvere con buena música y una buena imagen para todos.

Gracias a todos, las amo.

Cuidense ~ ^ ^

0 comentarios: